Luxottica Group – światowy lider w kategorii okularów premium oraz właściciel legendarnej marki okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban ogłasza najnowszą kampanię – Never Hide #Campaign4change.

ray-ban-adv-campaign-pictures-rb_4210_transparet_210x297 ray-ban-adv-campaign-pictures-rx_7046_opal_210x297

Kampania komunikuje serię ośmiu unikalnych kreacji sfotografowanych przez fotografa i filmowca Cheryl Dunn i prezentuje legendarnego ducha Never Hide, który znajduje się w samym sercu marki Ray-Ban. Never Hide inspiruje pionierów, pomysłodawców, twórców, innowatorów i wszystkich tych, którzy nie boją się łamać zasad i są gotowi na zmiany. To właśnie oni w najnowszej kampanii reklamowej opowiadają pierwsze historie #Campaign4change…

Okulary Ray-Ban stworzone są dla tych, którzy chcą podkreślić swoją indywidualność, stoją z dala od tłumu i pokazują światu, w co tak naprawdę wierzą. Kolekcja Ray-Ban łączy klasyczne, legendarne modele z współczesnymi inspiracjami dla miłośników Ray-Ban – wczoraj, dziś i w przyszłości.

Celem kampanii #Campaign4change jest także aktywizacja konsumentów.
Fani marki są zaproszeni do konkursu „WYZNAJ PRAWDĘ!” Wystarczy napisać prawdę o sobie na T-shircie, zrobić zdjęcie i wgrać je na Instagramie z hashtagiem #campaign4changePL. Co 2 tygodnie 3 autorów zwycięskich koszulek otrzyma voucher o wartości 500 zł na bilety na dowolne festiwale lata! Konkurs trwa do 19 lipca. Szczegóły na www.ray-ban.com/poland/festivals-contest

Ray-Ban ogłasza najnowszą kampanię – Never Hide #Campaign4change

Post navigation