strona www

Własna strona internetowa to obowiązek marketingowy oraz informacyjny, którego prawie nikt nie zaniedbuje. Firma założyła stronę internetową, dba o nią, aktualizuje treści i prowadzi kampanie reklamowe w oparciu o własną witrynę. Kolejny krok to rozważenie możliwości prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej. W wielu przypadkach wystarczy odpowiednio przygotowana podstrona sprzedażowa, tzw. landing page. Mamy kilka produktów, dla każdego z nich budujemy podstronę sprzedażową, na której można produkt zamówić. Ten sposób sprawdza się przy sprzedaży e-booków, dostępu do płatnych treści, sprzedaży szkoleń. Większość firm potrzebuje jednak sklepu internetowego, a to jest dla wielu firm krok do przodu. Sklep internetowy, to kolejny kanał sprzedaży.

strona www

Jak założyć sklep internetowy?

Jest wiele firm, które oferują CMS dla sklepu internetowego, który można uruchomić na nowej domenie, sub-domenie istniejącej głównej strony sklepu lub w podkatalogu tejże strony. To stare podejście, od którego obecnie się odchodzi. Dzisiejsze sklepy internetowe są zintegrowane ze strona informacyjną firmy i nie ma wyraźnej granicy między tymi sektorami. Ułatwia to prowadzenie polityki informacyjnej o produktach i usługach oraz prowadzenie kampanii reklamowych. Ten sposób jest lepszy również pod względem promocji strony w internecie. Sklep internetowy można postawić na darmowym CMS-ie, lub na płatnej wersji, znacznie bardziej rozbudowanej. Popularność zdobywa model SaaS, czyli dzierżawa oprogramowania, który zdejmuje z nas większość kłopotów z utrzymaniem strony, eliminowaniem błędów i rozwojem oprogramowania.

Zakładamy sklep internetowy

Post navigation